Budgetbeheer voor uw medewerker

Budgetbeheer voor uw medewerker

Wat doen wij samen met uw medewerker:

  • Openen van een beheerrekening en leefgeld rekening (ABN AMRO Bank)
  • Opmaken van een budgetplan waar je dagelijks inzage in hebt
  • Maandelijks de betalingen (vaste lasten) doen en inkomen ontvangen
  • Wekelijks je leefgeld uit betalen
  • Indien mogelijk reserveren voor onvoorziene uitgaven
  • Aanvragen/wijzigen van alle toeslagen bij de belastingdienst
  • Aanvragen van bijzondere bijstand en andere sociale regelingen bij de gemeente
  • Aanvragen kwijtschelding van de gemeentelijke en waterschapbelastingen
  • Indienen van de jaarlijkse belastingaangifte inkomstenbelasting

 

Kortom geen verrassingen meer, een stabiel en overzichtelijk uitgavepatroon en voorkomen dat uw medewerker (verder)  in de financiële problemen komt.

Budgetbeheer wordt gedaan door middel van een gezamenlijke overeenkomst (volmacht) zonder tussenkomst van de rechtbank.

 

Neem contact op voor een afspraak:

Tel:        072-3030540

Mail:      budget@engelsbudgetbeheer.nl

 

 

Wij werken o.a. samen met de gemeenten:

Aalsmeer, Alkmaar, Amstelveen, Amsterdam, Beemster, Bergen, Beverwijk, Castricum, Den Helder, Diemen, Drechterland, Edam, Enkhuizen, Gooise Meren, Haarlemmermeer, Haarlem, Heemskerk, Heerhugowaard, Heiloo, Hilversum, Hollands Kroon, Hoorn, Koggenland, Landsmeer, Langedijk, Medemblik, Oostzaan, Opmeer, Ouder-Amstel, Purmerend, Schagen, Stede Broec, Texel, Uitgeest, Uithoorn, Velsen, Volendam, Waterland, Weesp, Wormerland en Zaanstad

Engels Budgetbeheer